Mijn activiteiten

Mijn activiteiten <!– @page { size: 8.5in 11in; margin: 0.79in } P { margin-bottom: 0.08in } –>

Ik sta om vier uur op. Ik doe goerdijnen open. Ik neem een dounche en afdroog niet. Ik kleed me blow aan. Ik ontbijnt om zeven uur met ceplok an brood. Alvorens ga ik naar kantoor, ik kaam mijn haar en scher snor. Om acht uur drink ik kooptje koffie. Ik kom op werk om half negen aan. Ik begin met werk. Ik schrijt mijn rapporteren. Om twaalf uur ik heb luchpauze. Ik houd van soto en nasi goreng. Ik drink citroen juice. Om vier uur ga ik naar huis met de bus. Na kom ik in mijnhuis. Ik neem geld en doe boodschappen. Ik koop vlessen, ein en groenten. Ik kook eten te diner. Om zes uur kijk ik TV film. Ik vind jackie chan film. Om tien uur ik kleed me uit.alvorens naar bed gaan, ik wrijvig tand. Ik heb goed dromen.

About sejarawan

Sudah tidak kuliah lagi....sekarang dalam masa kebingungan yang sangat amat Twitter: @TanayaYP

Tinggalkan Balasan

